iiits allright

[clearspring_widget title=”Saved By The Bell Reunion Update 3 (6/8/09)” wid=”4727a250e66f9723″ pid=”4a2e970c74de6fbe” width=”384″ height=”283″ domain=”widgets.nbc.com”]

cuz i’m SAVED BY THE BELL!

if u know me, u know i LOVED Zack Morris and Saved by the Bell. he was my first Edward Cullen, in fact. so imagine my glee when Mark-Paul Gosselear showed up on Jimmy Fallon in his 90’s gear and full Zack Morris mode. dear lord i love him so. he even played “Friends Forever” with the Roots aka the Zack Attack and did the TIME OUT shit! lol.

Saved by the Bell Reunion? I’M ALL ABOUT IT!

Advertisements

5 comments

  1. Drea · June 9, 2009

    How fine did Zack Morris look on Jimmy Fallon last night though. I was on edge during his entire interview.

  2. Miss.Stefanie · June 9, 2009

    GOOOOOOOOO ZACK!!

  3. LC · June 9, 2009

    I was quite young when all this went down (SBTB era), but I soooo remember my sister writing “Mark-Paul Gosselear in the front part of her Bible. Ahahaha!

  4. Gem · June 10, 2009

    I like to consider myself the modern day “kelly kapowski”! Ha. I heart saved by the bell and would absolutely love to see a reunion. I’ve watched every single episode of saved by the bell a bazillion times. If I had a crush on anyone it was kelly! Lol

  5. krisyee · June 10, 2009

    OMG. lol

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s